درباره ما

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران از سال 1397 با مدیریت جناب آقای مهندس کریمی فعالیتش را شروع کرد. در تاریخ 27/05/1386 به شماره 301795 ثبت شد و با شناسه ملی 10103404109 در اداره کل ثبت شرکتها رسما به ثبت رسید. مرکز سیستم کاران با یاری و مدد خداوند، توانست با شرکتهای بزرگ و معروف و مشهور همکاری کند. سیستم کاران توانست در جهت مشاوره و ثبت و صدور انواع گواهی نامه ایزو با خیلی از شرکتهای صاحب نام همکاری کند.

این مرکز افتخار دارد تا کنون و بعد از چندین دهه با کمک و یاری خداوند به فعالیت خود ادامه بدهد. این مرکز مفتخرست در تمام این سالها خدمات خالصانه خود را در اختیار متقاضیان محترم قرار داده است. از دیگر افتخارات ما اینست که مشاورین مرکز سیستم کاران بصورت 24 ساعته خدمات مشاوره رایگان خود را ارائه میدهند. مرکز سیستم کاران با مدیریت مهندس مجید کریمی ابتدا تنها در حوزه مشاوره ، طراحی ، مستند سازی و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت کار خود را شروع کرد.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران با طراحی و اجرای پروژه های بیشمار اجرایی طراحی و مستندسازی و پیاده سازی انواع سیستمهای مدیریتی رزومه درخشانی را ارائه کرد. اینجا بود که نیاز به گسترش سازمان ضرورت پیدا کرد. امروزه این مرکز با کادری مجرب و مشاورین با تجربه در خدمت متقاضیان محترم هست.

مرکز سیستم کاران توانسته با مراجع و مراکز رسمی و دولتی خارجی و داخلی همکاری کند. هم اکنون این مرکز با دانش فنی بالا و تخصصهای لازمه مربوط با هر رشته ی زیر در خدمت متقاضیان میباشد. همچنین در هر کدام از این علوم مرکز نیروهای متخصص را بکار گرفته است.

مشاوره و اطلاع رسانی درباره اخذ و دریافت انواع گواهینامه های ایزو ISO و IMS

مشاوره و اطلاع رسانی درباره ثبت و صدور گواهینامه HSE و HSE – MS

مشاوره و اطلاع رسانی درباره دریافت گواهی نامه CE

مشاوره و اطلاع رسانی درباره ثبت و صدور سایر انواع گواهینامه بین المللی مرتبط ( 5S ، GMP و … )

مشاوره و اطلاع رسانی درباره مراحل مختلف صدور ایزو از طراحی تا مستند سازی و پیاده سازی سیستمهای مدیریتی

مشاوره و اطلاع رسانی درباره ارتقای مهندسی بهره وری و مهندسی سازمان

مشاوره و اطلاع رسانی درباره ارزیابی کارکرد شرکتها و سازمانها

 مشاوره و اطلاع رسانی در خصوص گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران

مشاوره و اطلاع رسانی در خصوص گواهی تایید صلاحیت شرکتهای خدماتی ، پشتیبانی و فنی و مهندسی

مشاوره و اطلاع رسانی درباره گواهی تایید صلاحیت پیمانکاری یا گرید و رتبه پیمانکاری

مشاوره و اطلاع رسانی در خصوص گواهی نامه رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی یا همان گرید و رتبه انفورماتیک

مشاوره و اطلاع رسانی گواهینامه صلاحیت خدمات مشاوره

مشاوره و اطلاع رسانی انواع گواهی نامه های آموزشی ایزو ، HSE و …

انجام ممیزی داخلی و خارجی

تاکنون بیش از دهها هزار مجموعه و موسسه دولتی و غیر دولتی از خدمات رایگان مشاوره و اطلاع رسانی سیستم کاران بهره برده اند. این مرکز از طرق مختلفی افتخار دارد و تلاش میکند در راستای پیشرفت شرکتها گامهای بزرگی بردارد. از طریق رسانه های ملی ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، اینترنت و همچنین برگزاری سمینارها و همایش ها در تلاش برای بهره وری بیشتر شرکتها و رسیدن به موفقیت آنهاست.

سیستم کاران بعنوان یکی از بزرگترین و اولین شرکتهای مشاوره ثبت و صدور انواع گواهینامه ایزو ISO ، HSE در خدمت متقاضیان هست. این مرکز با وجود مشاورین متخصص کلیه خدمات مشاوره خود را 24 ساعته و رایگان در اختیار متقاضیان قرار میدهد.